ҚазҰУ ғалымдары Шымкентке келді

Пятница, 21 Апрель 2017 09:10 Автор  Опубликовано в Білім Прочитано 4489 раз

Шымкент қаласының әкімдігі мен Алматыдағы Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университетінің ғылыми-инновациялық департаменті бірігіп, Көркемсурет галереясының қабырғасында көрме өткізді.

20170418 112409

ҚазҰУ-дан келген ғалым-зерттеушілер Шымкент жұртшылығына ғылыми айналымда бар, алайда өндіріске енгізілмеген жобаларын таныстырды. Оңтүстікте өндіріс ошақтары көптігінің есебінен ғалымдар аталған жобаларды біздің өңірге таныстыруға мүдделі.

Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-дың ғылым жөніндегі технопаркі басшысының орынбасары Әлия Ақтымбаеваның айтуынша, көрмеге ҚазҰУ-дың 7 ғылыми институты, яғни 14 техникалық және технологиялық факультетінің ғалымдары қатысты. Бұған дейін зерттеушілер тобы Шығыс Қазақстан, Ақтөбе, Павлодар облыстарында болып қайтқан.

ҚазҰУ-дың криотехника және криотехнология лабораториясының меңгерушісі Әбдірахман Алдияров бастаған ғалымдар тобы сұйық азотты медицинада, биологияда, физикада, техникада, тіпті, ауыл шаруашылығында да қолдануға болатынын дәлелдеп шыққан.

20170418 111148– «Пепси Кола», «Кока кола» компаниялары бізге үнемі сұйық азотқа
тапсырыс береді. Әр түрлі биологиялық активті заттарды ұзақ сақтау үшін алуан консерванттар қолданамыз. Бұл конcерванттар адам ағзасына өте зиян. Ал экологиялық таза азотпен қанықтыратын болсақ, азот нейтралды болған себебінен биологиялық байланысқа түспейді. Сөйтеді де, оның сақтау мерзімін ұлғайтады. Ауыл шаруашылық өнімдерін уақытша сақтайтын орындарда азотты қолданса, кеміргіштер мен құрт-құмырсқалар жойылады. Өнім өзінің бастапқы қалпын сақтап қалады. Әр түрлі паразитті өсімдіктерді, мәселен, сары шырмауықты сұйық азотпен өлтіруге болады. Тамақ түрлерінің сақтау мерзімін созу үшін де төменгі температуралы құрылғыларды жасағанбыз, - дейді зерттеуші.

Сонымен қатар көрмеге отандық дәрі-дәрмек өнімдері де қойылды. ҚазҰУ-дың химия ғылымдарының докторы Сергей Калугин өздері өндірген бірнеше дәріні таныстырып өтті.

– Гмелин кермегінен «Лимонидин» жақпамайы әсіресе әйелдер мен жас нәрестелерге өте пайдалы әрі арзан. Ұшықта, сүт безі ұштарының жазылуында, шатаралық тігістердің ашулында, ауыз қуысы шырышындағы жараларда, түрлі парадонт ауруларында таптырмас ем. Ал «Алхидин» биологиялық активті кешені тері ауруларын керемет емдейді, - деді С. Калугин.

Бұл дәрі-дәрмектерге лицензия алынғанымен, әлі өндіріске енгізіле қоймаған. Ғалымдар соны кәсіпкерлер мен фармацевтерге таныстырып, өндірісте қолдануға ұсыныс жасауға келген.

20170418 112323

Экологиялық мәселелер жөніндегі ғылыми-зерттеу институтының басшысының орынбасары Әлия Ерназарова көрмеге бірнеше жоба алып келген.

– Мал шаруашылығында жемге қоспа ретінде пробиотиктер дайындау жобасын ұсынудамыз. Бұл малдың түсімділігін, еттілігін арттыруға көмектеседі. Көп жобалар лабораториялық жағдайда дәлелденген, – дейді ол.

Последнее изменение Пятница, 21 Апрель 2017 09:38
Мөлдір КЕНЖЕБАЙ

2012 жылы әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университетінің журналистика факультетін тәмамдаған. 2014 жылы аталған факультеттің магистратурасын бітірген. Бұған дейін «Болашақ-Жасар», «ALASH» ұлт патриоттары жалғасы»  басылымдарында, «Жас қазақ» ұлттық апталығында жұмыс істеген. 2016 жылдың қараша айынан бастап «Шымкент келбеті» қоғамдық-саяси газетінің тілшісі.

«Жастарға – Respect» қосымшасының редакторы.